Thursday, January 24, 2008

Hadiah dan Makna Tersirat..Check it out...

Setiap hadiah yang anda beri kepada kawan/kekasih/ isteri/suami anda mempunyai maksud yang tersirat...

JAM TANGAN...... ...Tanda mengingati setiap masa dan waktu.

CINCIN...... .......Tanda ikatan kasih yang abadi.

GELANG...... .......Tanda mesra

RANTAI LEHER....... Ikatan cinta yang perlu perh ati an.

SUBANG...... .......Tanda penghargaan dan penghormatan.

KASUT....... .......Sentiasa mengambil berat/prihatin.

PAKAIAN/KAIN. ......Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.

PAYUNG...... .......Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.

MINYAK WANGI....... Tanda cinta

BINGKAI GAMBAR.....Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.

BUKU........ ....... Bersifat terbuka dan bertolak ansur.

BUNGA....... ........Tanda perkenalan dan tanda sayang

COKELAT ........ Semanis cintamu.

LAGU/CD/KAD UCAPAN...... ... Mengabadikan.

SEJADAH DAN ALQURAN..... ....Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.

PssssTT..heheeheehe he... Satu lagi.... zaman mellinieum.. ..
HANDPHONE... tandanya. ... kau jangan lari dari ku!!!!...... .aku Kan cari kamu walau dimanapun...
melainkan kalau handphone tu ditutup.....


*HADIAH PALING BERHARGA DALAM DUNIA!!MASUK MEMINANG.... ..tandanya dia serius dan betul2 seriuss

2 comments:

  1. amboooiii..tau la nak kahwinn....ada jugak point meminang tu......
    sabo!

    ReplyDelete
  2. hehee..ni mcm tak sabar jer..

    ReplyDelete