Friday, May 2, 2008

Jumaat Penghulu Segala Hari

Assalamualaikum..
Hari Jumaat yang indah..penghulu segala hari.
Hari ni balik kg ..tak sabarnya.Byk benda yg nak di settlekan.
Mcm2 benda terjadi seminggu dua ni. Dugaan untuk hambanya samada berjaya menempuh ujian ataupun tidak. Alhamdulillah aku masih kuat dan aku berdoa agar aku diberi kekuatan menempuh ujian Mu tuhan.
Rumah dah dpt cari, thank God. Nak cari rumah tu pun mcm2 dugaan at last dpt juga rumah tu. Kat mana?? ala nantilah inform.
AGA ku telah sakit ..tgh tunggu spare part..buat until now..lom ada khabar berita lagi sedih huhuhu. Byk keje ku tergendala, sabar Haza dugaan sekali lagi untuk mu.
Minggu depan aku pergi Terengganu for factory visit.

See u all till the next entry

No comments:

Post a Comment