Wednesday, August 6, 2008

Feels like ..

Malam td mmg pening yg amat sgt. Muntah tu jgn cakaplah. Semua isi perut dah keluar. Aku punyalah jaga mkn sebab kalau mkn sebarangan bila muntah perittnya tuhan jer tau. Seingat aku ptg tu aku hanya mkn goreng pisang jer. Tp habis semua dah keluar. Tak larat langsung. Badan sakit2 semuanya.

Aku ni ada jugaklah morning sickness nya. tp lagi hebat night sickness. Start jer matahari terbenam mulalah kepala panas..kaki sejuk. As usual keluarkan isi2 perut sampai 4,5 kali baru rasa lega.

Hari pun rasa tak larat sgt sebab pening mlm td tak ilang lg. Bergoyang2 jer rasa bdn ni. Bos pulak takde. Rasa mcm nak balik rumah jer. Erm tp kena drive sendiri pulak..ermm dok jelah kat opis ni. Buat keje apa2 yg patut.

1 comment:

  1. org kata pe'el ngandung ni mcm2...ada yg ok, ada yg x...
    ko bwk2 byk besaba laa eh.taat kat anip, byk bc surah Maryam, Luqman n Yusuf. kalo x larat baca, dngar pon x pa..
    at da same time ko start laa ckp ngan baby tu..jgn wat ko teruk sgt alah...

    ReplyDelete