Monday, August 4, 2008

Horeyyyyy

Weekend yang menarik..., becozzz boleh berjalan2. gi midvalley on saturday. jln2 dgn anip..makan2..indahnya. dpt balik seperti dahulu.walaupun tak boleh lama sebab tak larat sgt ,tapi amattt bererti. at least dpt release stress tau. thank god.

semalam pulak bfast di rumah kak gie. uhhh sedapnya dpt mkn cekodok letupppppppp. nasi lemak dgn daging goreng kunyitt. tp husna pulak tak boleh tgk muka pakcik anip nya. terkenyuppp lah pulak dia. terus dia tak aktiff..husna kena dok dgn mak aja lah..pasni takde takut2 dah.

Pastu we all pegi Proton Technology Week. Anip so excited nak tgk Proton MPV. Ala..bukan nampak lagi pun. launching in March2009. punyalah jln jauh...

but we really enjoy our weekend..

3 comments:

  1. salam,

    kalau kaki jalan tu, jalan jugak ler ubat kalau sakit. Semoga si Anip tu fahamkan peel awak tu. Saya nak cerita pasal sorang yang saya kenal... Bila dalam keadaan awak ni, dia jadi terlebih kuat. Segala kerja yang tak terbuat sebelum ni, macam tak caya pulak time gini semua dapat dilakukannya.

    Semoga awak kuat seperti dia.

    Ps: kalau boleh kurangkan cerita pasal makan yang sedap2 tu bolehhh? Buat orang terliurr jer.. kesian ler kami kat sini

    ReplyDelete
  2. betul tu . therapy di ujung minggu ialah berjalan hihihi.

    ReplyDelete
  3. emm...sok kalo dah masuk 3rd trimester lg kna byk jln...senang ko besalin nnti za...

    aku dlu masa mega sale dah nk masuk 5 bln pegnent. masa nk deliver christmas sale laa pulak...mmg asik shopping ja laa...hehehe.tp sib bek azam pon kenan shopping masa aku pegnent. so, xde laa dia boring sgt kalo jenjln ngan aku.n aku pon x laa rasa besalah sgt.in fact kekadng dia lak yg over.hihihi... jgn sok zara gile shopping jugak sudah....tp alhamdulillah berkat byk bejalan aku sng besalin...

    ReplyDelete