Thursday, September 25, 2008

25 Ramadhan dah..kejap je kan




Ya Allah tuhan jer tau kan betapa indahnya kalau apa yg kita teringin nak makan tu dpt.
Dua tiga hari ni aku teringin benor nak makan nasi lemak. Semalam beriyer-beriyer tanya kedai mana sedap mkn nasi lemak. AT last bila sampai rumah..rasa baik masak sendiri. Boleh mkn byk2 kali. Dengan izin-Nya alhamdulillah dpt jugak makan nasi lemak buatan sendiri. Tapi kalau ada jagung, lagi sedap buat nasi lemak jagung kan. Takpelah next time pulak.

Menu semalam:

Nasi lemak
Sambal Ikan bilis
Ayam goreng dara
Telur ayam rebus
Timun
Karipap daging black pepper(frozen by Muslim Best...sedap wooo)
Mangga Madu
Kurma
Air Sarsi Salju

Lepas berbuka, anip ajak aku pergi Wangsa Maju beli baju maternity. Wow apa lagi aku pun beriyer2 lah pilih sampai lenguh2 kaki ni memilih. Pastu dia cari kemeja dgn seluar. . Betullah org kata pompuan ni kaki shopping lebih dari lelaki hehehe. Tu pun dapat kejap jer menengok brg, sebab Jusco tu dah nak tutup hihi selamat duit :P

2 comments:

  1. Ya allah..sedapnya sambal bilis tu..nasi keras tak?

    ReplyDelete
  2. Nasib baik selok2 jer rasanya dan juga nasi nya selok2 jugak takde keras. Alhamdulillah rezeki utk baby dlm perut ni

    ReplyDelete