Wednesday, November 26, 2008

Fish Spa



Last week ma dtg kl. Besttt sebab ma boleh masak utk aku hehhe.Apa lah punya anak amik kesempatan hehhe. Ada jugak aku masak tp asam pedas ikan siakap tu mmg aku suh mak masak. Biasalah wanita hamil selera macam2 :-) Pastu nak suh ma buatkan pau, tp rumah aku ni takde lagi periuk kukus. Ishh rugi betul. Takpelah postpone next time.

Abah takde time tu sebab gi kursus. Cikgu ni , cuti sekolah masa utk gi kursus. Takpelah ma meh dtg KL boleh kita gi shopping huhu.

Antara aktiviti menarik hujung minggu ialah shopping di kedai seramik..brg2 hiasan rumah uhhh bestnya. Pastu pegi JJ di Wangsa Maju jenjalan kat sana. Ada Fish Spa..aku suh ma cuba. Hehhe mula2 ma letak kaki tu, geli kaki katanya..yelah byk ikan kerumun. Ikan2 tersebut buangkan sel2 kulit mati dan toksin2 yg ada.Wallahualam. Tp oklah boleh relaxkan kaki setelah penat berjalan sehari suntuk hehhe.



"Arghhh kenyang aku ari ni"kata ikan :-P

No comments:

Post a Comment