Friday, December 12, 2008

Already 7months

Sejak akhir-akhir ni aku makin tak larat. Especially time balik keje, lembik rasanya badan. Dahla mengadap jam bila balik..dengan ada sesetengah tu bwk mcm pegi bersiar2 ditepi pantai..geramnya.Balik dari keje terus layan tv. Minggu depan SpaQ dah mula, so kena cepat skit balik dr keje.

Nak solat pun skang ni dah kena duduk kalau tak larat sgt. Lutut pun dah mula sakit. Buat2 keje dapur pun dah malasss dah. Tp laki aku ni suka aku masak utk dia. Kalau larat aku buatlah jugak. Tp dah ujung2 mcm ni aku tak berapa larat dah. Lgpun aku cepat pitam, bila gi jenjalan je cepat je nak cari bangku nak duduk.

Walaupun mcm ni aku bahagia..n excited beli brg2 baby :-)

No comments:

Post a Comment