Monday, December 22, 2008

Congrats Erdiah and Bain (21 Dec 2008)

Pantang je cuti sekolah mesti ramailah yg naik pelamin hehhhe termasuklah aku dulu pun kawin time cuti sekolah. Bukan apa senang sedara mara nak dtg.

Ok kali ni nak cite pasal wedding Pn Erdiah Romahnis. Member aku since kat Uitm Perak lagi sampailah ke Uitm Melaka. Very closed with her and also her mom. ALhamdulillah sampai juga ke jinjang pelamin dgn hubby dia tu Mr Bain. Diorang ni mmg couple yg kelakarlah. Takde manja2 pun macam org lain..hehhe taktaulah belakang kitaorang hahhaha. Tp Erd ni mmg sempoi n one thing about her is, pendengar yang setia. Korang ceritalah apa saje dia sanggup mendengarnya. Tp pasal dia, susah pulak kita nak dgr cite..itulah Erd atau aku slalu panggil dia Mala je (nama panggilan dia sbb kecik2 dia nangis hihihi). Ok jom tgk gambar2 kawin dia di Kampar, Perakkkkkk.



Bila jarang make up, skali make up sgtttt berseri2 :)


Sgt sayang gambar ni.
Kalau korang nak tau we all berlima ni mmg close sesangat kat Uitm Melaka. Menyewa satu rumah. Uhhh macam2 lah kenangan. Tak tercerita kat sini.
Dari kiri Lisa Aina, dah kawin n anak baru sorang, sebelahnya, Aida..nak kawin 27/12/08 ni. Uishh korang pas baton nampak hehhe. Masa kat Uitm dulu Aida lah yang bwk kete. Kitaorang ni kaki numpang je. Ni minah rempit jugak nih..hehe dulu selalu gi bandar Melaka jenjalan..gi Pengkalan Balak..mkn tauhu bakar..sgt sedapp lah. Pastu cucur udang kat Alor Gajah.. n tak lupa juga Nasi AYam NAdia.. very the famous nasi ayam kat Alor Gajah. Sebelah Aida, Mala pengantin, pastu Amylia Fadzlina. Skang ni dia jiran aku kat rumah hehhe. Tgh mabuk2 anak yang ke 2. SIan ko Mi n aku paham sgt2 mcm mana bila mabuk..aduhh tuhan je tau. N ujung skali tu ..yang tembamm tu off course lah aku hhehhe.


Lisa dgn anak dia Balqish.. Ala..ala Balqishh tengoklah camera.


Mala n Aku.
Tinggi benor minah ni



Sangat purple... cantikk n sweet





Geramnya dgn si Zahraa. Aunty cubit2 pipi dia hihihi. Gambar kiri pulak Balqish sebijik mcm muka mak dia Lisa..Comellnya anak2 kawan aku ni.
Anak ibu dlm perut ni boy ke girl???Ala jgnlah dok buat surprise..nanti doktor scan tunjuk yer...sekejap pun takpe huhuhuhu.

1 comment:

  1. weeee........aku pon sgt sayang gamba kita belima + 1(Qish) + 1/2(baby dlm peyot aku tuh)...kekeke. sampai sian bain kita lupakan dia kan....hahaaa. x tau laa abad bila aku nk mengupdate blog aku tu...huhuh.

    hmm...nnti kita plan family vacation thn dpn sementelah sume dah ada pasangan yg HALAL.....hahaha

    ReplyDelete