Sunday, February 8, 2009

Aku suka makan...


Masa awal2 pregnant aku kan mabuk2 jugak. Fast food mmg akutak boleh bau. KFC ke MacD ke..tp 9 bulan pregnant ni aku hantu Nandos. Biasanya aku mkn ari jumaat lah dgn Faizah opis-mate aku dia pun hantu Nandos gak. Tp dah sarat2 ni kitaorang delivery je. Sgt sukaa.Tp bila time gaji jelah..kopak lah temannn kalau tiap minggu.

Dan bg tak menghampakan aku, Anip bwk aku gi Nandos baru ni. Sebelum beranak ni nanti 2bulan tak mkn katanya hehhe.

No comments:

Post a Comment