Thursday, February 12, 2009

Lagi 4 hari

Aku agak stress lately ni. Bukan apa lg 4 hari due date. Tp takde pun takda2 nak bersalin. Sedihh sgtt. AKu takut lg lambat bersalin baby lagi besarr. Macam2 cara dah aku buat, minum itu ini, petua itu ini. Tido mmg tak lena dah, malam2 kerap perut ni mengeras sampai ingat dah nak bersalin dah. Tp bila siang mild contraction je. Tu yg aku tertunggu2 bilalah waktunya.

AKu kini berserah n bertawakkal pada Allah semoga dimudahkan bersalin. Berdoa agar semuanya selamat. Kalau aku tak dpt bersalin secara normal aku redha dgn ketentuanNya. Asalkan baby aku selamat dan sihat.

3 comments:

  1. haza, sabar menghadapi saat2 akhir ni.. aku doakan ko dipermudahkan semunye.. dh bersalin nnti jgn lupa msg tau - mas

    ReplyDelete
  2. za...relex. aku dlu pon awl 2 ari jer. aku tau ko tgh bertarung nyawa kat hosp skang ni. anip sms aku td ckp ko amek epidural...x kesahlah, asal sume slamat.aku sntiasa doakan ko n baby ...

    ReplyDelete
  3. Hi haza..sabarla ek...
    baby akak sy dah nak sebulan dah, kejap je, 16/1 aritu..ni ko lak 16/2. insyaallah smua selamat nanti ;)

    ReplyDelete