Saturday, February 7, 2009

PERAK NEGERIKU


Aku dah lama tak balik kg.
Tiba2 ada cerita hangat di sana rupanya. Aku bukan arif sgt pasal politik ni, budak mentah lah katakan. Apa lg nak bicarakan pasal undang2 lglah aku tak pandai. Aku ni budak Akaun je. Rigid person lebih kurang.

Aku ada baca blog di sini. Aku try jugak cari blog yg ada menghuraikan tentang BN mengambil alih Perak adalah salah di sisi undang2. Tp aku tak jumpa. Sesapa ada terjumpa bolehlah bgtau. Sebab aku suka baca kedua2 belah pihak n menilaikannya. Ok geng..

No comments:

Post a Comment