Monday, February 9, 2009

Rezeki Baby

Taraaaa...baby hamper given by Aunty Nina..tenkiuu ye Aunty :P
Akhirnya sampai jugak ko ke rumah aku ye. Nina ni house-mate aku kat Uitm Manjung dulu. Aku doakan ko pun bakal jejak langkah aku jugak..aminnn.
Lagi 7 hari due. Anytime aku akan bersalin. Ya Allah mudahkanlah aku untuk bersalin dan semoga baby ni sihat Aminnnn

3 comments:

  1. uuu...lg 6 hari! hahaa...musti x sabar dah.nanti time contraction selawat byk2 ye...

    ReplyDelete
  2. hoho, hamper yg takseberapa tu, malu i.. (*_*)
    yeah..smp jugak kami akhirnya!hehe..dah tau rumah senang nanti bebila nak dtg ..hehe..

    itula first time sy pg area sana wei,kuikuikui-terok btulla

    ReplyDelete
  3. Nina,
    Itulah ko tu tau area s.alam je tak brkembang langsung ekekke.Apepun nanti dtg lagi..boleh kita pegi air terjun kat ulu yam pulak pi buat bbq..beshh

    ReplyDelete