Tuesday, March 3, 2009

Gambar Humaira - minggu 1 & 2


Entry ni Anip yg buat.Huhu rindu kat anak ye...Yelah balik keje mati kutu sensorang je kat rumah.

Hari ni umur Humaira dah 2 minggu 4 hari. Alhamdulillah dia makin membesar & sihat :) Setakat ni aktiviti harian dia ialah tido,merengek, menangis, menyusu & seterusnya berak+kencing. Mau 3-5 kali jugakla tukar pampers dia, sian kat opah dia kena tukarkan...nasib baik weekend abah dia take over.

Selain dari aktiviti kat atas, Humaira ada jugak aktiviti sampingan lain iaitu mengeliat...ngalahkan orang tua bak kata ibu dia :) Dia jugak suka wat mimik muka, contohnya cam kat atas tu...aksi kecikkan mulut.. Kadang2 plak dia senyum...tapi senyum tu ada makna...ambik hati opah & abah dia sebab xlama pas tu dia mesti kentut & berak...bijak..bijak... :)

Humaira sekarang ni aku perasan kena didukung baru nak tido...kalo xdukung memang susahla nak bagi dia tido. Bila tido pulak dia suka buat macam2 aksi...contohnya aksi nak terbang cam gambo kat atas...up up to the mooonnnn...... :)


Gambo kat atas tu tersangatlah bermakna...itulah kali pertama Humaira bukak mata dia luas-luas camtu...xdelah sepet sangat...hehehe...yang bawah tu pulak sebahagian aksi tido oleh Nur Hana Humaira bt Muhamad Hanif :) suka tengok anak ibu sihat, xsabo nak tunggu Humaira pandai mengagah :)

7 comments:

  1. Amboi ni la keja ibu humaira ekk..shoot photo baby je..makin hari nmpk mukanya dh ke arah ko la za..mukanya comei n montel,rasa nk picit je...

    ReplyDelete
  2. lisa, yeke mcm muka aku. sume kata muka humaira ikut abah dia. sepet matanya bentuk mukanya ekekke

    ReplyDelete
  3. Kakak Husna,
    Tgklah anak sape ekeke

    ReplyDelete
  4. yer..mmg sejibik muka anip! dr day-2 kat spital smpe skang aku x nmpak muka ko za. eeeiii...x sabanya nk tnggu baby dlm perot nih!kekeke....

    p/s: za, mulut bentuk O tu mcm zahraa dlu lah..hehe

    ReplyDelete
  5. Yayayayya betullll...sebijik muka anip la haza :) mata and bentuk mukanya..semua2 lah

    ReplyDelete
  6. aunty nina,
    itulah penangan tgh mengandung tak suka dekat ngan anip. keluar sebijik muka abah dia huhu.ko nanti mengandung getik kan siti nurhaliza ke, sapa2 lah yg muka cun hehhe

    ReplyDelete