Wednesday, May 6, 2009

Majlis Cukur Jambul di Kelantan

Ala..ala control cun pulak. Baru lepas mandi ni, nak balik kelantan.


Singgah bfast jap kat KFC Bentong. Tak bgn2 si kecik ni..mcm dia pulak penat bwk kete hihihi.

Singgah mkn lg kat kat Kuala Krai. Tgk muka bgn tido :)

Ibu...angkatlah. Dah lenguh Humaira baring ni :)

Posinggg jgn tak posingg

Kenduri cukur jambul di Kelantan. Mcm takut je Humaira tu. Takut kena botak ye :)

Dah botakkkkkkkkk!!!

5 comments:

  1. haaaa.. muka macam husna masa botak

    ReplyDelete
  2. hehe.. at last botak gak humaira! leh la join lisa jd geng botak. haha.. - mas

    ReplyDelete
  3. bila la makyah nak jumpa humaira

    ReplyDelete
  4. from lan..

    congrat ek haza..

    kesian dia, dah botak...
    tp bila dah botak camni, mcm sin chan plak nampak..hehe, comel..

    ReplyDelete
  5. congrat ek haza..

    kesian dia, dah botak...
    tp bila dah botak camni, mcm sin chan plak nampak..hehe, comel..

    ReplyDelete