Monday, June 29, 2009

Anak U... Anak I

Anak u dah pandai apa?haa baru meniarap?dulu anak i umur ni dah merangkak dah.
Anak u berapa kg?anak i dah 8kg, u bg anak u minum apa?
Anak u tak tumbuh rambut lagi? anak i sekejap je rambut tumbuh.
Anak u dah boleh berjalan ke? Anak i dah berlari dah umur camni
Anak u pakai diapers apa? anak i allergic tak tahan cap dot dot dot.

Anak u...anak i....
Anak u...anak i....
Weiii tlglah setiap baby or kanak2 pembesaran tumbesaran tak sama. Binti or bin tak sama kan..so jgnlah nak bandingkan.

Ada yg cepat ada yg lmbat sikit.
Yang penting ialahhhhhhh anak tu sihat walafiat. Yg tu yg paling penting.

5 comments:

  1. i blom ade anak..risau jugak hahahah

    ReplyDelete
  2. btol tu... sume budak xsame.. nape perlu banding² xsuke la camtu.. cm kite xtau jg anak je. ssh nk tutup mulut org. janji anak kite sehat. ;)

    ReplyDelete
  3. ye, saye stujuuu sgt sgttt!

    ReplyDelete
  4. saya setuju jugak.
    kdg2 manusia ni sibuk nak tunjuk macam dia sorang je ada anak.
    hehe..chaiyok untuk kita!

    ReplyDelete
  5. aqie setuju gak la haza..
    kadang-kadang orang ni macam nak kata dia sorang je pandai ddevelop anak dia,hehe..itu kan kuasa Allah..
    chaiyok untuk kita!

    ReplyDelete