Monday, June 1, 2009

BBQ kat Kg





Seronok dpt berkumpul dgn makcik2 ku yg masih muda..Hahahha takde mananya semua tu dah pangkat opah ok..kome dah ada cucu Humaira..ekekke.
Sgtlah best makan sampai kemuntat(bahasa org perak) maknanya kenyang benor ler tu. Udang, ketam, ikan kembung, pari, kerapu, sotong, kerang, ayam. Pendek kata hidupan di laut dan di darat di bakar.
Aku sampai pun dah lewat, yelah dr KL pun dah lepas ZOhor, terkejar2 ANip buat kotak..sian dia aku nengok muka pun dah mcm kotak huh. Yelah 3,4 ari dia tak sihat..balik kg ari tu pun aku yg drive sian benor nengok dia tak larat.

SI kecik tu pulak sporting tak nangis. Asyik nak meniarap je. Sonoklah dia, sepupu aku dok melayan dgn dia. Gambar tak byk snap sebab syiokk sgt mkn & bersembang2.

1 comment:

  1. haza...bila nak jumpa nih...aku pun bz gak dgn org kawin..tape nnt kita jumpe gak bebila..weh,nape aku rasa blog ko mcm blog "mari makan"..hehehe

    ReplyDelete