Tuesday, June 30, 2009

Spaghetti Bolognaise

Taraa...husband aku dah pandai masak; senang skitt ekeke. spaghetti bolognaise sedappppp betul tak tipu.hahha puji suami sendiri.

Dah ada anak ni rajin skit, husband aku ke dapur. Yelah balik keje kdg2 tak larat weii nak masak. Tambah2 pulak blk jln jem..kat jln kuching tu. Pastu Humaira dalam kete tak lalu diam. Dia kalau kete bwk slow2 mulalah tak senang duduk. Nasib baik skang dah ada duke..bayor jelah RM2 tak pyh pikir pasal jam lagi.

5 comments:

  1. alahai baru anak sorang dah tak larat asak...apa la jadi kalau ada anak sepuluh macam mak!agknya mandi pun ta sempat

    ReplyDelete
  2. kuang-kuang..dah mmg malas nak masak

    ReplyDelete
  3. mentang skrg dh ade duke, jln jem sket je dh malas dulu ok redah je jem.. hahahaha. terima kasih pd duke-duke.. sy kini penggune setie duke. ;p

    ReplyDelete
  4. haha..haza..baru kau tahu bila da ada anak macammana letihnya ekk.apa-apa pon,anak kita comel & baik..letih pon x kisah!

    ReplyDelete
  5. anip masak haza men intenet hohoho

    ReplyDelete