Monday, July 13, 2009

Baru baik demam

kangkung goreng tauchu


Ikan siakap stim

kat pizza hut, sgt tak lalu diam ini budak.



Udah lama tak berblog. Teman tak sihat minggu lepas, 3 ari MC, demam panas. Siap ambik darah lg kau, risau mana tau kut denggi ke, H1N1 ke, uishh mintak jauhhlah. Alhamdulillah sekarang dah sihatt.

Hari Sabtu ke S.Alam rumah abg. Ada makan-makan skit sempena kak yang dah nak balik Korea. Aku lupa nak bwk camera ari tu..aktiviti hanyalah makan dan makan sahaja.

Hari Ahad, spent time with family. Ke Jusco AU2, pastu ke Tesco Damansara. Balik terus pengsan...tidooooo. Malamnya pulak Anip masak ikan siakap stim. Aku tgh main-main dgn anak, dia bz di dapur. Sedapppppppp ada rasa tersendiri yg takde kat kedai okkkk. Ada snap gambar tp sgt blurrrr sedihhh. tp taruklah jugak bukti siakap ikan stim dan juga kangkung goreng taucu.

No comments:

Post a Comment