Monday, July 6, 2009

Bosan


Sakit tekak masih ada lagi. Peritt pedih. Telah ku makan honey bersama lemon. ALhamdulillah semakin beransur baik. Demam panas di hari jumaat malam, dah pun baik.


My wishlist:


1. Nak pegi holiday 3org je (dgn hubby & Humaira)

2. Nak handbag Coach (tau tak mampu pun nak beli)

3. Nak makan masakan ibu (dapat..tp sekali sekala je dlm sebulan)

4. Nak tukar langsir rumah (takde budget)

5. Nak beli baju dan seluar (asyik takde masa je)

6. Nak puasa Rejab (cepat dahaga skang ni)

7. Nak kemas rumah (kemas tp mcm tak kemas je)

8. Nak potong rambut (dah pun)

9. Nak fulltime bersama Humaira (tapi kena kerja)

10. Mcm2 lglah


No comments:

Post a Comment