Sunday, August 16, 2009

Lepak di rumah saje

Hujung minggu kali ni hanya melepak-lepak sahaja di rumah dan mencuba segala resepi yang ada ..ceewahhh takde maknanya. Masak simple-simple je udah. Antara yang dicuba adalah nasi goreng tomyam..sebab baru lepas tgk program tv nasi lemak kopi o. Try punya try bolehlah kannn. Ekekke puji sendiri. Cuti kali ni jugak..Anip sibuk nak menyiapkan kotak yang terpaksa di hantar esok. Aku yang tgn bangku ni tolong-tolong apa2 yang patut je. Teman tak pandai. Sedang asyik kami membuat kotak lihat lah si kecik ni buat apa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Baca buku Majalah PC. Mana dia dpt pun taktau. Tengoklah gaya tu mcm org besar je hehhehe.


Siap tutup-tutup muka tu. Malulah tu. Hahhaaha.

No comments:

Post a Comment