Tuesday, August 11, 2009

Restoran D'Hentian Batu 8, Teluk Intan

Diam je sebab ada tv skrin besar.




Ikan Siakap Bakar - Sedapppp


Ketam Masak Lada Hitam - Pun Sedappppp. Isinya penuh, mungkin sekarang bulan tengah penuh


Sotong goreng tepung pun sedappp. Bukan macam goreng cekodok punya. Dan tak liat. Sotong boleh pilih sendiri nak yang mana.


Sup Sayur sedap sebab bukan jenis yang masam punya
Org Teluk Intan yang dah boring makan tempat yg sama, ni alternatif kepada yang suka makan ikan bakar. Sedap..tapi rege teman tak taulah sebab bukan teman yang bayar hehehe. Tapi ketam tu, jenuh jugaklah nak mengabiskan nya, walaupun 2 ekor, tp besar dan isinya penuh.

1 comment:

  1. uit..mcm menarik je...bleh la try nanti, ahaks..
    kat area mana ekkk ni

    ReplyDelete