Monday, September 28, 2009

Raya di Perak

Sedondon dengan Humaira


Pantang di agah, mula lah senyum

Dengan onyang Kg Gajah






Suka bebenor naik moto. Pagi petang nak naik motor.



Dengan opah


Kuih opah buat turun temurun. Mama Carries



Bertolak dari Kota Bharu lebih kurang 8.30pagi. Kali ni si kecik ni memang tak lalu diam dlm kereta. Poo Poo sampai 2kali. Lepas tu menangis taknak duduk dlm car seat. Haru biru jadinya. Ni baru anak sorang, kalau berderet2 taktaulah doklah diam2 kat umah jgn pegi mana2 huhu.


Sampai terus ke rumah tok di Seberang Perak, Kg Gajah. Sepupu2 masih ada lagi. Diorang tak sabar tunggu Humaira. Lepas tu malam terus ke Tk Intan. Uhhh dapat baring atas katil nikmatnya. Walaupun aku tak drive tapi perjalanan jauh dgn kerenah si kecik ni pulak buatkan badan2 jadi sakit.

Aktiviti ni Tk Intan pergi beraya, beraya dan beraya. Makan, makan dan juga makan. Penat sebab byk makan ekkeke.

No comments:

Post a Comment