Tuesday, September 1, 2009

Sedih

Assalamualaikum

Hari ini telah pun masuk 11 Ramadhan. Waktu bulan puasa aku masuk ofis 7.30pg. Kesian kejutkan Humaira awal2 pagi. Walaupun dia tak pernah menangis tp sedih melihat dia kerana waktu begini sepatutnya dia masih lena tidur. Bila dah nak sampai ofis dia biasanya akan tidur balik. Dan aku sekali lagi terpaksa berperang dengan perasaan kerana terpaksa mengejutkan dia semula walaupun mata baru dilelapkan. Maafkan ibu sayang...

(sekarang ni cepat sangat keluar air mata ni)

2 comments:

  1. Dugaan ibu bekerja mmg gitu..Susah hatikan nak tiggalkan anak pada org lain. Sabar yek dear..Tu pasai la sampai lanih akak berat hati nak pegi kerja balik..kenangkan anak. Dapat peluang membesarkan anak sendiri mmg seronok sangat..cuma takda gaji besar le..tp puas hati ini.

    ReplyDelete
  2. haza,
    nape sedih sgt ni..
    jgn sedih2 ya..

    ReplyDelete