Monday, October 26, 2009

Menyusu semasa mengandung

Dalam dilema sama ada ingin diteruskan atau tidak. Melalui pembacaan ada yang berkata boleh ada yang kata tidak. Macam-macam perasaan sekarang ni. Tolonggg bantu saya.

7 comments:

  1. call kkak Yati Kaunselor Laktasi PPUM
    dia sgt baik
    0163031785

    ReplyDelete
  2. cek dgn peadtrician lah..

    nak cakap byk pon tak reti..

    mmg ramai/mostly ckp takpe bf time pregnant, tp bdn kite ni lain2.. ada org ok, ada org tak ok.. ade jugak yg blame miscarriage sbb bf.

    part tu, serahkan pada rezeki Allah kot, kalau mmg anak tu rezeki kite, buat lah terjun tiruk ke, apa ke.. baby tu still selamat lahir jugak.. :)

    ReplyDelete
  3. kalon ikut orang tua2 ..dorang ckp tak bape elok bf smasa peknen. salah satu yg menarik utk difikirkan bersama..baby yg diluar akn mengalami kerendahan iq. Tak tahu kesahihan... ada juga yg kata miscarriage. Ntah ler haza...tanya lah pd yg pakar...

    ReplyDelete
  4. queenin murni:terjun tiruk ek? kekekeke... rase cam nak buat pulak..

    ReplyDelete
  5. makcik saya yg kerja staf nurse kat t.intan kata tak boleh...
    tp entahlah...

    ReplyDelete
  6. faizah.. itu cari penyakit namanyer.. heheheheh!

    ReplyDelete
  7. Kepada semua terima kasih pandangan yang diberikan. Memang sekarang ni dah campur susu disebabkan kesihatan saya pun agak tak memuaskan. Dan sekarang dlm proses sedikit demi sedikit untuk berhenti menyusu. Selagi ada susu selagi itu saya berikan pada Humaira.

    ReplyDelete