Tuesday, November 24, 2009

Cerita pasal mengidam daging dendeng


Bila pregnant ni kalau teringinkan sesuatu macam tak sempat-sempat. Alkisahnya aku teringin sangat nak makan daging dendeng dari Jumaat lepas. Sebenarnya nak masak taklah susah sgt. Cuma rajin tak rajin je. Plan nya nak mak masakkan balik raya ni. Tapi sebab dah ngidam sangat, ku masak sendiri daging dendeng tu.


Gigihnya merebus, menggoreng, menumbuk daging. Buatnya agak renyah sedikit. Dan ini lah hasilnya walaupun tak sedap sgt tapi tertunailah hajat nak makan daging dendeng.




No comments:

Post a Comment