Monday, November 2, 2009

Loya-loya

Pening-pening, loya-loya kembali menyerang. Sangatttttttttttttt tak suka keadaan macam ni. Teringin nak makan..tapi selalu tak puas. Tak kena gaya keluar semua balik. Contohnya balik baru ni mintak mak masakkan sup ikan merah. Punya excited nak makan tapi..akhirnya beberapa suap aje.

Mintak sangat pregnant kali ni, jgnlah mabuknya seteruk dulu. Hari ni terpaksa Anip hantarkan sebab pagi2 lagi aku dah nak pitam. Pastu gi check BP(blood pressure) rendah. Kena minum banyak-banyak ye.

6 comments:

  1. Tahniah dari K. Chik Sekeluarga (w/pun mungkin dah terlambat)untuk haza sekeluarga dengan berita baik ini.

    Percayalah padaNYa kadang2 apa yg sgt kita tak suka itulah yang paling baik disisiNya. InsyaAllah Dia sentiasa memudahkan terhadap hamba2Nya.

    ReplyDelete
  2. K.Chik, Terima Kasih Chik. Mintak maaflah kdg2 telefon tak berangkat. Kalau mlm tu lagilah..mmg pengsan tak larat nak bgn.

    ReplyDelete
  3. try makan obimin...

    ReplyDelete
  4. chiannya...kat ko....kita same la ...hihihihi

    ReplyDelete
  5. chiannya kt ko....kita pun same...hihihih...

    loya....muntah angin paling x suka...

    ReplyDelete
  6. chiannya kat ko...same la kita hihihi....

    ReplyDelete