Sunday, May 9, 2010

MakTim, AU3


Restoran Mak Tim. Dah 2 kali pergi sini. Selama ni lalu je tak penah singgah. Lepas keluar dalam Nasi Lemak Kopi O terus cam teruja nak makan kat sini. Makanan kat sini yang dari Johor punya. Nasi beriani, Soto, macam2 lagila.



Saya sangat suka makan tauhu. Tauhu goreng ke, tapi tauhu bakar lagi sedap.

Lontong En Anip makan. Dah separuh baru nak ambik gambar. Tapi memang kawww punye

Bandung soda...pun sedapppp


Air jagung pun sedappppp, cuaca dah le panehhh, sejuk je minum ditambah jagung yang byk

1 comment: