Friday, June 4, 2010

Gambar ku yang sembap


Hari ni dah hari Jumaat 4 June 2010 bersamaan 21 J'Akhir. Seminggu dua ni byk benda berkejar² nak settle kan. Alhamdulillah, Allah memudahkan urusan kami. (nanti dah settle boleh bgtau..sabar ye :P)
Mejaku masih berselerak, ada yg tak settle² lagi. Ok haza kena kemas meja..kang terberanak pening org lain nak cari file huhu.
Barang² utk baby n mom, rasanya semua dah cukup. GL pun dah ada. Uishhh berdebar² pulak nak bersalin kali ni. Padahal baru thn lepas beranak huhuhu. Tapi kali ni lebih nervess dari dulu.seriusss tak tipu.
Ya Allah mudahkan lah aku bersalin nanti.
Apa lagi nak taip ye..dah la kot utk kali ni. Da...da......

1 comment:

  1. moga dipermudahkan. org selalu cakap... bersalin ke2 akan lg nervess dr yg pertama sbb yg ptama kita seolah menunggu kesakitan yg bakal dirasai... yg ke2 kita dah tahu macam mana sakit nak bersalin... walalhualam...

    ReplyDelete