Sunday, June 13, 2010

Kenduri Kahwin Fairuz

Inilah pengantinnya. Fairuz pernah keje sekejap kat unit aku. Skang dah keje kat tmpt lain..lupa la apa nama tempatnya...tp yg pasti gomen jugak. Selamat Pengantin Baru, berseri-seri awak :P


Lepas pergi kenduri Fairuz, pergi pula ke Wangsa Walk. Nampak tak perut aku tu cam dah jatuh kan...hoho. Sebenarnya hari jumaat dan sabtu aku demam. Dengan sakit² badan pastu contraction kerap sgt. Mmg ingat dah nak bersalin. Lepas tu hari ni dah kebah demam, badan pun dah sihat, contraction pun dah kurang. Huhu buat suspen je.


Si kecik yang makin lasak...sekarang ni susah sgt nak tangkap gambar dia..asyik taknak pandang kamera je

No comments:

Post a Comment