Friday, June 4, 2010

Saya teringin sotong celup tepung


Ohhh tuhan saya teringin sangat nak makan sotong celup tepung ni sekarang. Saya taknak sotong goreng tepung yang mcm cekodok tu. Yang tu tak sedap..Nak sebijik mcm kat atas tu...
Sebenarnya boleh je beli sotong, beli tepung gogi pastu goreng..tapi saya tak larat nak masak...nak beli kat kedai. Kat mana leh dpt area KL ni. Kalau bagan lalang, jeram tu mmg ada. Jauh la pulak. Tapi area kl ni payah sikit(ke saya yg taktau kewujudannya). Saya nak mlm ni jugak..terliur² menengoknya. Tolongg..tolonggg...Stresss nya




No comments:

Post a Comment