Monday, August 16, 2010

Cerita di bulan Ramadhan







Sungguh seronok puasa kali ni. Nak makan apa request je kat mak..hehe. Aku masih di kg lagi..insyaallah hujung minggu ni balik kl ..ohh rumahku, rindunya rasa dah lama ditinggalkan.

Menu berbuka adalah macam2.Tapi syg tak sempat nak snap. Bukannnya lupa tp bila dah petang tu mcm2 benda nak buat sehinggala waktu berbuka ditambah pulak anak dara 2org yang selalunya jaga waktu berbuka. Antara menu yang mak masak adalah sup tulang, asam pedas, ketam goreng lada hitam, roti jala, kerabu taugeh dgn kerang dan yang terbaruuu semalam... rendang cendawan shisho(ekekke betul ke eja ni) dgn kerang. Air pulak bandung soda (request dari husband). Tapi sayang semua tak ditangkap gambar..geram betul.

Berbuka kali ni lebih meriah..Humaira pun berbuka skali. Mulutnya bising time berbuka. Safiyya pulak aku pangku waktu makan. Riuh rumah dibuatnya oleh 2 anak dara ni. Balik kl nanti sian opah dgn tok mesti sunyi sgt rumah.

No comments:

Post a Comment