Thursday, August 5, 2010

Hari ke 45..berakhirlah pantang

Hooreeyyy seronoknya, lega, syukur dah habis pantang. Safiyya badannya dah keras sikit..takdelah terlentuk liuk..ishh nak mandikan pun ngeri dulu. Skang dah pandai mengagah sikit2. Malam pun dah tak berjaga..uii tu yg paling best. Kalau tak... setiap mlm dia berjaga time world cup dulu..walaupun aku tak minat sgt bola tp bila dia dah jaga malam tgklah jugak bola hehehe.

Baby Safiyya sihat..kakaknya pun sihat..ibu pun sihat. Alhamdulillah.
Petang ni nak pegi pekan cari baju utk Safiyya. En Anipppp..cepatla balikk jumm pegi makan ikan bakar..kat Bt8 nak makan sotong gorenggg tepung.



"Bulatkan saya!! Siann saya nak tidur pun tak tenang..kakak Humaira asyik kacau saya je..nantila tunggu saya besar nanti saya tarikk rambut kakak" hehehe. Mmg betul pun..sekejap2 nak kiss adik..sekejap2 topok2 adiknya.

4 comments:

  1. bulatttt...kuss semangat..meh untie cobittt pipi die tuu..hehehe

    ReplyDelete
  2. wahh...ibu da abes pantang! tahniah! nmpk makin slim river tuh!

    ReplyDelete
  3. wah cepat nyer masa berlalu....comel si kecil tu..kiss kan utk lina ye.

    ReplyDelete