Monday, August 23, 2010

Pulang ke pangkal jalan


Saya dah 2bulan..Terima kasih opah dan tok jaga Safiyya.

Hari yang ditunggu2 dah tiba. Hari aku, Humaira dan orang baru dlm keluarga kami akan pulang ke KL. Tak suka saat2 mcm ni. Sedihhhh. Dah 2bulan mak dan abah menjaga kami. Tido bersama mak. Makan masakan mak. *air mata mula jatuh.

Mak kata walaupun sedihh tapi dia puas menjaga kami. Maafla tak dpt nak susun ayat lagi.


Kami dah pun ada di rumah Gombak.


Bersiap2 nak balik..Panjangnya Safiyya..


Humaira yg ke*boring*an. Takde kawan nak gaduh. sebab dia suka nyakat opahnya.

4 comments:

  1. alololo shebol nya dia. gewam auntie tgk. selamat kembali bertugas haza =)

    ReplyDelete
  2. kejap jer dah dua bulan....ye haza

    ReplyDelete
  3. tinggi safiyya nih.pipi boolat.geram tgk!

    ReplyDelete
  4. awas..nanti untie jumpa die untie geget die..ummphhh!! selamat kembali ke opis..hehehe

    ReplyDelete