Monday, September 6, 2010

Main bunga api


Pacak banyak² pastu bakarrr..meriah gitu. Tapi bunga api sekarang ni kejap je dah padam. Nampak je panjang, bila bakar sekejap je. Rugi rugi.




Lepas berbuka siap² nak pasang panjut. Tgk² tak beli minyak da.. adehhh spoill betul. Takpelah pasang lampu dulu. Ni taman mak aku. Dia mmg suka tanam pokok. Ini adalah salah satu sudut di taman beliau.



Syokknya main bunga api. Teringat kecik² dulu.



Adik Safiyya kalau dapat tidur susah nak gerak. Saje je bwk keluar walaupun dia tgh tido. Diorang suka nyakat Safiyya supaya bangun..tak bangun² jugak hehehe.



Humaira tak sihat. Tak ceria sgt nak main bunga api.


Ala..ala..anak ibu monyokkk je




Sekian sahaja entry pasal bunga api. Mercun² takde. Tunggu entry kat kg nanti.

Kenkawan balik kg bila? Aku balik kg rabu malam ni insyaallah. Belum packing lagi barang². Kena ada checklist ni takut kang tertinggal barang. Balik kampung hati² drive kereta, tutup semua suis lampu, kipas. Ok daaaaa

1 comment:

  1. haza : selamat hr raya, maaf zahir batin. i balik mlm ni..ehehe...

    ReplyDelete