Monday, September 6, 2010

Sempat buat biskut

Hari Sabtu, hantar Humaira balik kampung. Baru 3 hari masuk balik taska dah demam. 1st day hantar suara serak. Tak taulah agaknya nangis dari pg sampai ke petang. Hari ke 3 hantar,muntah di taska. Dlm kereta pun muntah. Ntahla malas nak komen apa².

Balik kampung aritu sempatlah buah kuih dgn mak. Kuih coklat chip.








Yang ni mmg kuih tradisi mama carries.


Itu je yg sempat tlg. Yang biskut lain mak buat sorang² la nampaknya. Anakmu balik dah nak raya nanti.

4 comments:

  1. haza, kakal masa mula² masuk taska pon sore serak gile. tak taulah kenapa kan? tapi now dah ok la.

    ReplyDelete
  2. haza - mama carries tu nampak sedap buat ke..adeh best nyer

    ReplyDelete
  3. Fie,
    Mungkin diorang biarkan je dia nangis. Kalo tak takkan tiba² serak. Geram betul rasanya. Mcm pikir² nak letak kat tmpt lain pulak.

    Lina,
    Mama carries tu mak saya yg buat. Dari kecik² dulu, mmg tak pernah miss buat kuih ni time nak raya

    ReplyDelete
  4. salam haza,
    kuih coklat chip tu mmg sedap.my MIL baru jer wat semalam.mmg kuih tradisi bila time raya.malatopss!

    ReplyDelete