Wednesday, October 6, 2010

Open House - BPP Division

Selesai sudah majlis jamuan raya division ku.
Makanan semua sedap..pueh hati la.

Bihun sup, nasi dagang, laksam, sate, lontong, lemang & rendang, roti jala, mee kari..mcm² lagila.
see byk benor makanan kan.
Boleh dikatakan semua makanan aku rasa...huhu ngeriii ok nak timbang berat.


Deco dari unit BPG & NED. Bersila..baru mesra ok.

Setiap unit dalam division aku ni ditugaskan utk sediakan makanan yg telah ditetapkan. Gerai adalah ikut setiap unit.

Gambar atas tu..adalah gerai unit di tingkat 9.
Ala..ala berkelah ok. Boleh bersila..menikmati buah-buahan tempatan..dadih(dap ko buat elle..lembutttt), aiskrim potong(nina sponsor..tp tak sempat rasa..cepat abis).


Belakang tabir. Potong² buah.


Aksi gediksss hahahha
Masih diberi kepercayaan 2 tahun berturut² buat air.
Tahun ni buat ayor sirap limau. Sedapp sampai termimpi² ko hihi.



Belasah je apa yg ada kitaorang gantung. Hahhaa walaupun mcm pokok krismas..
Biar lip lap lip lap nampak ceria.



Bihun sup dari unit di Tingkat 9. Marvelesssss ok..licin sebelum abis majlis.
.......
"Bihun sup..bihun supppp "(sebut ala..ala manja gitu).
........


Ni ubat batuk..kong kong kong



Blueberry cheese cake. Yummy. ada yg tak dpt merasa..jgn kecik ati ye



Buah betik..pas makan terus proses huhu. Bagus²



Air sirap limau. Masa ni lum buh ais lagi. Jenuh menunggu tak sampai².



Bubur jagung kak Fiza.
Sedap..buat lagi kak. Hehhehe

Tersandar kekenyangan

Sekian.

3 comments:

  1. sha: off course sedap, bumiputera n yg pasti Halal. Nak order kat sini http://dill-cakes.blogspot.com/

    ReplyDelete