Sunday, November 14, 2010

Sudut Humaira

Bulan ni Humaira dah masuk 1thn 9bulan. Semenjak dah beradik ni..nampak lah jiwa seorang kakak.
Contohnya main aumm cak dgn adik, sumbat puting kat adik, topok2 adik kalau menangis, ambil kain lap mulut adik dan mcm2 lagilah telatah dia dgn adiknya. Tapi jelesnya tu masih ada. Nak bagi tidur kena beriba. Yelah kan dia kecik lg belum pun 2thn.

Sekarang Humaira dah ada meja study. Senang nak beraktiviti bila ada meja. Nak melukis ke, mewarna, makan pun boleh. Kerusi tu ada 2, Humaira siap suruh adiknya duduk lagi. "dik..dik.."...sambil pegang kerusi tu. Alahai sweetnya pulak. Nanti adik dah boleh duduk boleh join kakak ok. Kakak ajar adik ABC, 123, AlifBaTa ye.


"Mari kita belajar jawi ye kawan-kawan..."

No comments:

Post a Comment