Wednesday, December 1, 2010

MAHA INTERNATIONAL 2010, SERDANG

 Tiba² aku kena pegi MAHA. Pergi atas urusan keje.
 Bersama rakan-rakan ofis. Sib baik naik kete ofis kalau tidak jenuhlah parking jauh.



  Terlalu besar exhibition ni. Dari satu tempat ke satu tempat kena naik tram, bas. Pendek kata nak jalan kaki tu boleh...cuma peluh melekit² lah ketiak tu huhu.



 Sesapa berminat beli pokok vanila boleh ye RM15 je. Tapi aku cium daunnya tak pulak bau vanila



 Sekarang ni dah canggih. Semua benda boleh dicipta. Contohnya gambar atas tu dari serat nenas boleh buat kain. Kagum-kagum. Inilah yang our PM nak inovasi n transformasi.



 Wanita-wanita sekalian..duit bonus dah masuk kan. Bolehlah pi tgk² barang kat booth MAHA mutiara sabah ada, baju batik ada, produk2 dari Syria ada..kiranya mcm2 adalah. Antara larat dengan tak jelah korang nak mengejap dari satu ke satu boothnya.



Muka kepenatan


 Ayam katik atau ayam serama. Lagi kecik lagi mahal harganya


 Pekena laksa kuala perlis. Ni Aziz Desa NLKO punya gerai. Sedap-sedap


 Aziz Desa

 Cute nya Azi..anak 3 org ok. Comell

Ok sekian

2 comments:

  1. haza seronok nyer kenapa tak buat kat matrade ekkk

    ReplyDelete
  2. best nyer...mau pergi jugakkkk...

    ReplyDelete