Monday, August 1, 2011

Bersantai di Hadramawt

 Arisee Juice
Sangatlah sedapp air ni.  Tapi regenya mahal skitlah RM14 ye kenkawan



 Chicken Mandy RM18. 
Ermm mmg tak mengecewakan nasi kat sini. I likeeee. Boleh dtg lagi ni




 Chicken Madghout (1/2 chicken) RM 19. Kena selak² skit baru nampak ayamnya. Setimbun nasinya, tapi disebabkan nasi ni sedap berjaya jugak dihabiskan. Cer teka sape order ni..hehehhe





Bagi memenuhi orang yang mengidam nasi arab..kita pegi lagi makan nasi arab. Kali ni pegi makan kat Hadramawt. Yang makan kat sini pak² arab pun ramai. Duk sebelah kami, pak arab sefamily. Anak² diorang duk main chak chak pulak dengan Safiyya. Yang wife nya siap pakai purdah. Udahler anak aku ni tak kedip² dok tgk orang sebelah.

2 comments:

  1. ye, teringin juga nak makan makanan arab. di manakah ini haza?

    ReplyDelete
  2. ni dekat jalan ampang. website nya http://wadihadramawt.pvrada.com/contact.php

    ReplyDelete