Tuesday, September 6, 2011

Aktiviti di rumah opah n tok perak

 Balik teluk intan adalah sangat happyyyy. Anak-anak bebas main kat luar. Safiyya dok usik pokok bunga opah. Ada yg baru berbunga dah dipatahkan. Disebabkan cucunya buat taklah kena marah, cuba lah org lain yg buat maunya kena marah org tu huhu.



 Humaira pun best duduk rumah opah kan. Apa saja nak cepat je ditunaikan. Nak makan lala..nak air kelapa..laju je toknya belikan.


 Sedih tak dapat keluar. Dia ni laju je bukan kira ada motor ke kereta ke, main menonong je.


 Tengok muka happy safiyya. Gerammmmmmm ngan budak manja ni.


 Dik..apsal buat lidah cenggitu, ishh tak senonoh tul.


Ni part yg amat ditunggu-tunggu. Naik motor pusing² taman. Biasanya yg bawak toknya. Pagi petang toknya bawak cucu pusing².

Gambar raya di rumah Tok saya nanti saya uploadkan. Tapi gambar budak² jelah gambar sendiri takde pun.

No comments:

Post a Comment