Tuesday, September 13, 2011

Sekeping pun jadi la


Ni jelah gambar seketul bersama. Sedihnya. Nape aku tak byk gambar kali ni.







4 comments:

  1. heheh..comel humaira dgn safiyya berbaju kurung..takpela haza..janji ada..yg penting, mereka tetap di hati :)

    ReplyDelete
  2. sekepingggg lg ok dr berkeping2 tp simpan dlm memory card! hehehehe.
    anyway, comel betol diorang berbaju merah, meh dtg jumpa auntie nak cobit pipi

    ReplyDelete
  3. wey, teman langsung tadek gambo raye tau.. lagi sedih... baju en. anip adalah sama dengan baju raya aboy tahun lepaih.. kaler, corak.. sume sebijik.. boleh ambik gamba together ngan uncle anip nie... hihihihi..

    ReplyDelete
  4. faizah, baju melayu anip ni pun raya thn lepas punya. hehehe bolehlah gambo bersama aboy.

    nina:Nina, itulah sape suh simpan dlm camera, pi buat blog. bolehlah aku baca time boring hehehe.

    jue: yezzaaa. Biarlah gambar anak je byk, maknya tak pyh bergambo dah basi pun hehehe

    ReplyDelete