Tuesday, October 4, 2011

Stress

Sejak dua menjak fikiran saya adalah sangat serabut.

Pertamanya sekarang dah masuk bulan Oktober, maknanya lagi dua bulan mungkin dah dpt kunci rumah. Renovate rumah memanglah takde dalam list kami buat masa ni. Yang penting yg perlu sahaja. Yang penting yang perlu sahaja pun, buatkan saya tak senang duduk. OMG semua pakai duit.

Then, pikir pulak anak nak letak mana. Skang ni dekat je rumah dgn ofis. Nanti dah pindah jauhhh. Angkut anak hari² ke ofis, seorang diri. En Anip mmglah tak dpt nak antar dah, sungguh lain jalan nya. Niat di hati nak letak anak kat ofis ni je senang. Ada depan mata, sakit demam cepat boleh terus terkam (hoho ganas je bunyinya) Plus niat di hati nak masukkan Humaira nanti, dekat sekolah di Masjid Wilayah. Tapi 2013 lah tapi .

Ya Allah, permudahkan lah segala urusan hamba Mu ini. Amin.

1 comment:

  1. Ling, setel satu persatu..jgn serabut macam2

    ReplyDelete