Thursday, October 27, 2011

Sup Urat Keting Bangi

Dah penah dengar orang cakap sup urat keting bangi ni mmg glamer ditambah pulak sate yang sedap.
Kami pun terjah ke situ. Memang betul sup urat keting tu sedap. Harga satu mangkuk RM7. Rasanya kenyal² lembut. Dalam sup tu, urat keting di potong kecik². Pedas terangkat lah sup ni.

Sate pun sedap. Kuahnya sebijik macam rasa kuah di sate hj samuri. Tapi sate nya sedap, garing², ada lemak sikit, lembut, juicy. Daging dengan ayam sedap.

Restoran ni dekat Seksyen 7, Bandar Baru Bangi.






 Ini lah rupa sup nya. Ketingnya dalam tu tenggelam tak nampak. Pedaasss


Sate dan kuahnya sedap. Haruslah aku pegi lagi ni


3 comments:

  1. dah penah mkn bberape kali dah,sedap..sate die pun murah2..pasni akak dah duk dekat kajang blhla slalu g sup urat keting....

    ReplyDelete
  2. itulah, mcm nak pegi lagi makan sup urat keting sedappppp

    ReplyDelete