Thursday, January 19, 2012

Jangan sampai meletup sudah

Tak tau nk mula ayat dari mana. Tapi saya betul2 amat stress. Takde kena mengena dgn keje.

Saya sgt kecik ati, saya rasa nk marah, saya rimas, saya tak puas hati. Tapi saya tak penah nak ckp saya simpan je dlm hati, tp kalau tgk muka saya ni muka tak gemor, sila paham la.

Kesabaran saya dah tahap maksimum. Tahap tak boleh blah.

6 comments:

  1. ling ling sape buat ko? nanti aku sekeh dia

    ReplyDelete
  2. sabar kak...akak tu ngandung...kang tkuar kang muke si dia,lg akak bengang hehehe..si die bt hal lg ek?babab je die tu...

    ReplyDelete
  3. sabar haza..sabar..mungkin ini salah satu virus pembawakan?hehehe..senyum sikitt :)

    ReplyDelete
  4. fida, mintak simpang la muka dia.

    ReplyDelete
  5. Jue, itula mungkin salah satu pembawakkan budak, saya cepat emo. Ok dah senyum lebar dh huhu

    ReplyDelete