Tuesday, December 4, 2012

Disember datang lagi


Masa amat pantas berlalu. Semakin lama saya dapat menyesuaikan diri, dapat mengharungi hidup berdikari. Walaupun payah tetapi alhamdulillah Allah sentiasa bersama saya.

Sungguh besar hikmahnya saya berjauhan dengan suami, yang utamanya adalah supaya kita belajar untuk meletakkan kebergantungan hanya pada Allah. Contohnya selama ini bila di rumah kita rasa selamat sebab suami ada. Tapi bila dia takde ,saya sangat takut ...rasa sangat tak selamat. Tetapi bila kita bergantung hanya pada Allah.. insyaallah Allah akan sentiasa menjaga kita di mana sahaja.



4 comments:

  1. haza kene kuat demi anak-anak ye...

    ReplyDelete
  2. Hai mommy.... klu ada masa...ltakla gambar terkini bebudak tu erk, hehe

    ReplyDelete
  3. nina, itulah dulu masa 1st baby setiap bulan update perkembangan dia. even menguap pun, hahahha. Sekarang ni lagi2 yg no 3, entry sgt sedikit hal dia. Insyaallah tengoklah nak jugak buat entry dia selalu. Kesian dia. At least bila dah besra boleh flash back blk kisah² dulu

    ReplyDelete