Wednesday, August 14, 2013

Zahira




Tiada entry birthday si Zahira ni rupanya. Sibuk sangat rupanya mak kau ni Zahira oiii. Paling tragiss kek pun tak beli. Nantilah ye dik..ibu beli kek.

Pada 29 Jun lepas genap umurnya setahun. Bermakna sekarang dah setahun sebulan. Sangat bijak, keletahnya yg comel, juga garang dengan kakak2 nya :). Semoga adik jadi anak yang baik, hormat orang tua. Bila nak jalan ni dik..dah lebih setahun ni.


Tangga adalah favourite spot dia. Pantang gate tu terbuka, akan naiklah dia sampai atas. Standard lah kan budak kecik, naik laju je turun taktau.  Bila kakaknya main kat tangga dia buat muka sedih sbb tak dpt join. Alalal..alala besar nanti boleh join k.

 
 
"Akak...adik nak main sitsit tom tom jugak "

 
 
 
" Bukaklah gate ni..sampai ati korang :(..."



Ibu...... :(


No comments:

Post a Comment