Tuesday, October 29, 2013

Holiday jomm



Teringinnya pergi bercuti. Seronoknya kan dapat jalan² bawa anak. Tahun ni belum berpeluang lagi kami bercuti. Setiap minggu ada sahaja aktiviti. Maklumlah hanya cuti hujung minggu, en suami nak uruskan hal keluarga, hal kereta, hal kerja. Si isteri terpaksalah redha. Keadaan sekarang tak sama macam keadaan dahulu.

Cuti pun dah tinggal sikit sangat, kena bertahan hingga hujung tahun. Minggu ni taska cuti, ada kanak² dah kena rotavirus. Mujur lah mak ada dan masih kuat untuk tlg jagakan cucu. Pada yg tiada siapa nak jagakan tu, saya rasa sangat simpati dan faham sgt akan kesusahan kamu.


No comments:

Post a Comment