Thursday, April 10, 2014

Chicken pox menyerang



Jumaat 21 Mac 2014, Mula nya Zahira demam panas masa ambil di taska waktu petang. Then esoknya penuh ulser dalam mulut. Maknya cuti sampai 26 Mac (Rabu). Khamis antar taska sebab demam n ulser dah baik. Balik dari taska petang, taska bagi tau badan Zahira ada 2,3 bintik² macam chicken pox. Esoknya (Jumaat) En Anip cuti jaga anak. Memang betullah chicken pox. Kat muka, celah telinga, ketiak, badan, kaki.

Cuti maknya yg tak berapa nak ada ni, terpaksa pos anak ke kampung. Tapi risau sgt sebab Zahira tak penah tinggal dengan opahnya. Bab nak tidur tu payah sikit, yg lain² upah gula² ke, aiskrim ke, diam ler dia huhu.

Hari ni pun masih Zahira kat kg, belum kering abis chicken pox nya. Cepat sihat ye sayang, rindu bau busyukkk masyammm kamooo :(


Kat badan yg byk, peha, kaki jugak





Nak makan bihun sendiri, haaa tengok seluar yg makan rupanya huhu


No comments:

Post a Comment